divendres, 30 de maig del 2014

Sessió laboratori nº2

Al segon laboratori, vam treballar dos temes, però ens en va faltar treballar un altre.
El primer, ‘Dramatització i joc dramàtic’, constava de la primera activitat, que consistia en dividir la classe en dos fileres i ficar-nos en paral·lel de manera que ens miréssim. Una filera és deia A i l’altra B, així, quan els companys que exposaven deien A, cada membre d’aquesta fila adoptava una posició i el que corresponia al seu davant de la fila B l’havia d’imitar. I el mateix quan deia B. Cada vegada, ens movíem una posició, així imitàvem a diferents companys. Com veiem, hi ha moltes activitats realitzades als laboratoris que consistien amb el mateix, però el que canvia és la manera d’organitzar el grup classe. Un altra activitat consistia en triar a quatre voluntaris i havien de fer una mena de conferència sobre un tema i havien de semblar professionals sobre aquest. Aquesta activitat hem va cridar molt l’atenció i hem va agradar molt, perquè no l’havia fet mai i vam riure molt amb el tema proposat que era sobre un cementiri de cargols. Però crec que el que va jugar un paper fonamental va ser l’originalitat i la creativitat que van aportar els voluntaris amb els seus comentaris fets d’imprevist. I per últim, els companys que exposaven ens anaven dient com havíem de caminar, de manera que treballàvem l’expressió de tot el cos, ja que quan camines mous tot el cos i segons el que et deien també havies d’incorporar la gestualitat de la cara.

Per continuar, vam treballar el tema de ‘Danses Tradicionals i coreografies’. Primer vam realitzar una dansa tradicional en què, per parelles, fèiem el ball en rotllana i el membre que estava dins rotava una posició. Després vam fer una altra dansa que tenia una part sempre igual i l’altra que era un moviment inventat per cada parella, de manera que l’havíem de mostrar als companys per desprès reproduir-los tots. La última activitat treballava el tema exposat però posant atenció en la improvisació, ja que per parelles havíem de sortir davant de la resta de la classe i ballar cançons aleatòries que anaven sonant (algunes amb coreografia i d’altres sense).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada