En l’última
classe de laboratori vam treballar dos temes més. Primer la ‘Sensopercepció
corporal’. En la primera activitat ens vam col·locar per parelles i cada una
tenia un globus, i ens l’havíem de passar entre nosaltres amb la part del cos
que els companys que exposaven ens deien. Una altra activitat va ser reunir-nos
tota la classe al voltant d’una columna, i un voluntari deia un color i una
part del cos, de manera que havies d’anar a tocar aquell color amb aquella part
del cos i tornar a la columna, i l’últim que arribava era el que després deia
un color i una part diferents. La tercera activitat consistia en fer grups de
quatre i dins d’aquest fer parelles. Una parella es col·locava amb una posició
i l’altra portava els ulls tapats amb un mocador i mitjançant el tacte havien d’imitar
la posició en què els altres es trobaven. Per últim, col·locats en fileres un
darrera l’altra, ens deien una paraula i l’havíem d’escriure a l’esquena de l’altre
fins arribar al primer de la fila per què l’endevines.
La
segona part de la sessió tractava sobre l’’Organització temporal i ritme’. Una
activitat que vam realitzar i que tothom coneix és la bomba. Desprès, vam fer
un joc per parelles que tractava sobre fer expressions i representacions d’algun
tema a càmera ràpida o a càmera lenta, segons el que ens deien. La tercera
activitat tractava de tancar els ulls i obrir-los quan penséssim que havia
passat un minut, i els companys que exposaven ho controlaven amb el cronòmetre
però sense dir-nos res. Ningú va encertar el temps ni va coincidir, per aquest
motiu van justificar que cadascú té un ritme interior, cosa que hem va cridar l’atenció.
Després vàrem col·locar-nos en rotllana i una persona començava marcant un
ritme a l’esquena del de davant, fins que arribava al primer de la fila, però
el resultat era molt diferent al ritme inicial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada